3 pomysły na dekoracje z muszelek


Czy zdarza się Wam, że z wakacji nad morzem przywozicie kilogramy muszelek, a później w domu nie bardzo wiecie co z nimi zrobić? Jeżeli tak, to ten wpis jest dla Was! 
Bardzo lubię zbierać muszelki, spokojny spacer plażą i wyszukiwanie najpiękniejszych okazów to jest to co lubię! Najwięcej, bo chyba 3 kilogramy muszelek, przywiozłam z wakacji w Hiszpanii kilka lat temu. Część z nich trzymałam w dużym szklanym słoju, jednak pozostałe były schowane do pudełka i nie można było ich podziwiać. Doszłam do wniosku, że to bez sensu - nie po to je zbierałam i przetransportowałam do domu, aby leżały gdzieś zapomniane. Postanowiłam coś z nimi zrobić, w jakiś sposób je wykorzystać i tak narodził się pomysł muszelkowych dekoracji. Tak wyeksponowane zbiory nie tylko urozmaicą wnętrza, ale będą także przypominały o lecie, słońcu, szumie morza i długich spacerach wzdłuż plaży, a to przecież bardzo istotne w szare, ponure, jesienne dni. 
Przygotowałam 3 muszelkowe aranżacje. Mam nadzieję, że moje pomysły się Wam spodobają i jeżeli macie gdzieś niewykorzystane muszelki, skorzystacie z któregoś z nich. 

Muszelki na paterze 


pomysły na dekoracje z muszelek


Muszelki w ramce


pomysły na dekoracje z muszelek

Muszelki w słoju ze świecą

pomysły na dekoracje z muszelek
Co sądzicie o takim zagospodarowaniu muszelek? Jak Wy wykorzystujecie muszelki? Podzielcie się swoimi pomysłami! 

Pozdrawiam!

Etykiety: ,