Wakacje all inclusive - co zabrać i jak się spakować

Pisałam już o tym co zabrać i jak się spakować do bagażu podręcznego jadąc na kilkudniową wycieczkę. Dziś zaszaleję, napiszę co zabrać i jak się spakować na tygodniowy wyjazd na wakacje typu All Inclusive mając do dyspozycji pełnowymiarowy bagaż - całą walizkę (15kg) ;)
Choć przyznam, że na taki wakacyjny wyjazd (niekoniecznie na AI) spokojnie można spakować się do bagażu podręcznego (więcej na ten temat możecie poczytać u Simplicite), lub dwie osoby mogłyby zmieścić się do jednej walizki, bo na takie wakacje do ciepłych krajów na prawdę wiele nie trzeba, ale po co się męczyć i szarpać ;) Poza tym warto mieć miejsce na ewentualne pamiątki z podróży ;) Co więcej bagaż wliczony jest w cenę wakacji, jadę do jednego hotelu i nie będę się z tym bagażem przemieszczać, więc mogę zabrać trochę różnych ubrań, aby móc w ciągu dnia się przebrać, lub zabrać jakąś kreację na wieczór np. buty na obcasie, aby móc się "polansować" po kurorcie ;)

Specjalnie do tego posta nagrałam filmik, w którym opowiadam o tym co zabieram i jak się pakuję na wakacje. Nagrywanie tego filmiku to była niezła zabawa, ciężka praca, ale także mnóstwo nerwów i irytacji. Jest to moje pierwsze nagranie tego typu i mam nadzieję, że się Wam spodoba , a filmik okaże się pomocny ;) Jest on niestety dość mocno pocięty, ale to przez ograniczenie YT, który nie pozwala wrzucić filmików dłuższych niż 15 minut. A muszę przyznać, strasznie się rozgadałam, choć z natury nie jestem gadatliwa, ale opowiadanie o pakowaniu tak strasznie mnie pochłonęło, że pierwsza wersja miała 50 minut (!). Na szczęście, dzięki ograniczeniom YT, oszczędziłam Wam tego seansu i przygotowałam 14 minutowe nagranie w którym opowiadam co zabieram na wakacje typu All Inclusive.





Ponadto, poniżej w kilku punktach przedstawiam listę rzeczy które na taki wakacyjny wyjazd zabieram oraz kilka takich, których nie biorę;)

Zacznę jednak od tego co zakładam na podróż. Jest rzeczą niezwykle ważną, abyście, bez względu na to w jaki sposób podróżujecie (samochód, samolot, autokar, pociąg), czuli się komfortowo i wygodnie. Dlatego też na podróż warto ubrać się w sprawdzone, miękkie, luźne ubrania, najlepiej z naturalnych materiałów. Ze względu na różne temperatury panujące w różnych miejscach, a także na różne odczuwanie temperatur przez poszczególne osoby, warto ubrać się na cebulkę, aby bez problemu dostosować się do panujących warunków i czuć się dobrze. Więcej o tym jak nie ubierać się na podróż możecie przeczytać w jednym z wcześniejszych postów.

Ja zazwyczaj na podróż zakładam bawełnianą koszulkę, cienkie, turystyczne spodnie z odpinanymi nogawkami i adidasy. Do tego polar, aby było mi ciepło, gdy będziemy wychodzić z domu, a także na miejscu w razie chłodnych wieczorów, czy załamania pogody.

Co zabieram:

Czego nie zabieram:

Mam nadzieję, że moje porady i wskazówki okazały się pomocne i w przyszłości nie będziecie mieć problemu z pakowaniem się na jakikolwiek wyjazd (nie tylko na wakacje AI).

Pozdrawiam,

Etykiety: , , , , ,