Produkty, które każda kobieta powinna mieć

Dziś już ostatni dzień wyzwania blogowego u Uli, a w nim zdjęcie produktów, które naszym zdaniem każda kobieta powinna mieć.
Muszę przyznać, że chwilę zajęło mi zastanowienie się co takiego każda kobieta powinna mieć, ostatecznie doszłam do wniosku, że jednym z nieodzownych kobiecych gadżetów są lakiery do paznokci. Jestem pewna, że każda z Was je ma;) Ja uwielbiam, mam ich całkiem sporo w różnych kolorach i odcieniach :) A Wy lubicie malować paznokcie, jakie są wasze ulubione lakiery, kolory.


Przy okazji dodam takie małe spostrzeżenie, nie wiem czy w Polsce też panuje taka "moda", ale tu często widzę dziewczyny młodsze i starsze, a także kobiety z okropnymi paznokciami z których lakier poodpryskiwał do co najmniej do polowy. Czasami mam wrażenie, że nie używają zmywacza tylko czekają aż wszystko prędzej czy później samo odpadnie. Wygląda to moim zdaniem strasznie, okropnie, potwornie, świadczy o totalnym braku zainteresowania własnym wyglądem, co jest chyba cechą dość powszechną wśród szkockiego narodu. Z jednej strony dziewczyny chcą wyglądać ładnie, malują paznokcie, a z drugiej noszą takie pozeskrobywane i o zgrozo poobgryzane (!) pazury przez dwa tygodnie. Najgorzej gdy widzi się coś takiego u osób pracujących w sklepach i mających nieustanny kontakt z klientami. Jest to po prostu niesmaczne i wręcz odrażające, gdy taka dłoń wydaje mi resztę, brr.
Paznokcie powinny być czyste i zadbane, tym bardziej gdy chce się je malować. Ja zmywam lakier gdy tylko widzę drobne rysy czy niewielkie odpryski. A co Wy o tym sadzicie? Jakie są Wasze spostrzeżenia?

Dziękuję wszystkim za odwiedziny, a przede wszystkim Uli za zorganizowanie tego wyzwania :) Z niecierpliwością czekam na kolejne:)

Pozdrawiam!


Etykiety: ,