Nowa obsesja/pasja

Dziś Ula namawia nas abyśmy podzieliły się naszymi nowymi pasjami czy wręcz obsesjami. 

Moją nową pasją jest próba wprowadzenia nieco zdrowszego stylu życia. 




Staram się przygotowywać zdrowe i lekkie, a jednocześnie smaczne posiłki w tym jedzenie do pracy, ale przede wszystkim wprowadzam do mojego życia sporo ruchu, między innymi poprzez uczęszczanie na siłownię. Staram się chodzić tam możliwie jak najczęściej, a gdy już tam dotrę to przepadam na dwie godziny. Korzystam z wszelkich dostępnych maszyn i urządzeń, chodzę na dodatkowe zajęcia prowadzone przez instruktorów, podglądam jak ćwiczą inni. Próbuję zrzucić jeszcze parę kilogramów, a jednocześnie rzeźbić sylwetkę. (W planach mam przygotowanie szczegółowego postu o siłowni, o znajdujących się tam urządzeniach i o tym jak z nich korzystam). 
Natomiast gdy pogoda dopisuje wychodzę na rolki, które są nowym nabytkiem, ale już je pokochałam:) 



Podczas ćwiczeń, mimo że się męczę i pocę, to uśmiech nie schodzi mi z twarzy, jestem zadowolona, czuję się wyśmienicie, natomiast po powrocie do domu jestem pełna energii i tryskam entuzjazmem, mam ochotę i siłę do dalszego działania. To wspaniałe jak wysiłek fizyczny i zmęczenie się poprawia samopoczucie. 

A czy Wy macie jakieś swoje pasje/obsesje? Podzielcie się nimi! :) 

Pozdrawiam!

Etykiety: , ,