wtorek, 10 marca 2015

Domowej roboty

Kolejny dzień wyzwania blogowego, a w nim mamy pokazać zdjęcie czegoś domowej roboty.

Chwilę się nad tym zastanawiałam, ponieważ z rękodziełem u mnie słabo (brak czasu), ale przecież sporo działam w kuchni! Przygotowuję wszystkie posiłki od podstaw, czasami robię przetwory, sosy, marynaty, a także kulinarne upominki i taki właśnie jadalny, zrobiony samodzielnie prezent postanowiłam Wam dziś pokazać.
Jest to aromatyzowana na kilka sposobów sól morska zamknięta w malutkich słoiczkach.




Na zdjęciu widać:

  • sól z czerwonym pieprzem i anyżem
  • sól grzybowa (z dodatkiem suszonych grzybów, własnoręcznie zebranych)
  • sól curry (z egzotycznymi, indyjskimi, aromatycznymi przyprawami)


A co domowej roboty Wy przygotowujecie? 

Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie :)
    Ja niestety nie mam czasu na takie zabawy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Szkoda, ze nie masz czasu, bo przygotowanie takich upominków to świetna sprawa :)

      Usuń
    2. Magdalena, a może wykorzystasz czas, który spędzasz w necie, w tym na pisanie komentarzy? ;) Dla chcącego, nic trudnego! :)))

      Usuń
  2. też przymierzam sie do zrobienia aromatyzowanej soli. to dobry poamysł na zajączkowy prezent dla znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. smacznie! a jak pięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają pięknie, lubię takie DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, brzmi smacznie, a wygląda wręcz fantastycznie. Aż się chce mieć takie cudeńko w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, brzmi smacznie, a wygląda wręcz fantastycznie. Aż się chce mieć takie cudeńko w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba również spróbuję Twojego patentu. Wygląda wspaniale, a smakuje pewnie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają przeuroczo :) bardzo fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie to wygląda. Kupuję pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten pomysł. :)
    Podpowiedz, proszę, gdzie kupujesz takie małe słoiczki z korkami?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! A zdradzisz w jaki sposób aromatyzujesz tą sól?

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuję za komentarze! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...