piątek, 21 listopada 2014

Ważny szczegół

Dziś już ostatni dzień wyzwania blogowego u Uli, a w nim jedno zdjęcie pokazujące ważny szczegół… Interpretacja oczywiście dowolna. 
Chwilę musiałam się zastanowić, ponieważ jest wiele szczegółów, które są dla mnie ważne, jednak ostatecznie zdecydowałam się pokazać coś bez czego moje mieszkanko było by puste i bez wyrazu. Mam tu na myśli oczywiście kwiatki i roślinki, które mam porozstawiane po całym mieszkaniu. Bez zielonych dodatków mieszkanie wydaje mi się martwe i smutne. Wystarczy jednak kilka doniczek z najzwyklejszymi roślinkami czy kilka kaktusików, aby nadać mu miły i przyjemny charakter;) 
A jak jest u Was? Czy też nie wyobrażacie sobie mieszkania bez roślin? Napiszcie! :) 




Dziękuję wszystkim za zaglądanie i mam nadzieję, że będziecie wpadać częściej, nie tylko aby oglądać posty związane z wyzwaniem ;) Jednocześnie dziękuję Uli za zorganizowanie tej zabawy - jak zwykle było wspaniale! :) 


Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Ja mam tylko dwa parapety na których kwiaty chcą rosnąć, niestety. Chociaż może na szczęście, bo ostatnio jakoś nie mam głowy do podlewania. I już dwa kwiatki niestety pożegnały się z tym światem dzięki mojej sklerozie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ładne rośliny, ale lubię też umiar. A ostatnio to staję się panią praktyczną i zamieniam roślinki ozdobne na jadalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rosliny stawiam w kazdym kacie. Sa to zazwyczaj kaktusy, sukulenty i orchidee, bo ze wzgledu na czeste wyjazdy inne kwiaty by nie wytrzymaly. Ale tak, rosliny to podstawa, uwielbiam ich obecnosc we wnetrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się w ciązy pozmieniało i zaczynam kolekcjonować kwiaty ! :D wkurzał mnie fakt że mam tylko jednego, więc zaczełam sobie stopniowo powiekszać "kolekcję" - już mam trzy :D a do konca roku zamierzam wzbogacić się o jakieś dwa konkrety, ale jestem bardzo wybredna co do kwiatów więc jeszcze poszukuję czegos odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie ma zbyt dużo roślin - większość należy do właścicielki mieszkania, nie do mnie (bo mieszkanko wynajmuję) i niestety nie mam dobrej ręki do kwiatów. Uwielbiam jednak Zamioculcasa - to bardzo wdzięczna roślina i pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuję za komentarze! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...