wtorek, 18 listopada 2014

Ulubiona lista muzyczna do pracy kreatywnej

Kolejny dzień wyzwania blogowego będzie upływał przy dźwiękach naszej ulubionej muzyki.



Mówiąc szczerze nie mam ulubionej muzyki konkretnie do tego czy innego zajęcia. W ogóle zauważyłam,że ostatnio słucham mało muzyki, a jeśli już mi się zdarzy to pozostaje przy starych, sprawdzonych szlagierach. Zdecydowanie bardziej odpowiada mi stara, dobra muzyka z lat 70, trochę kawałków z lat 80 i 90, późniejsza muzyka to zwykła sieczka, której nie trawie. Odnosi się to zarówno do muzyki polskiej jak i zagranicznej. Mam niesamowity szacunek i podziw dla zespołów, które kreatywnie działają i tworzą od 30-40 lat!

Muzyka jakiej słucham zależy oczywiście od nastroju, jednak najczęściej włączam coś energetyzującego, co podrywa mnie z krzesła jak np. to:


Zdarza się również, że mam ochotę na coś spokojnego i nastrojowego, wtedy wybieram np. to:


Jeżeli jednak interesuje Was szersza gama muzyki, którą lubię, to tu jest lista utworów, którą przygotowałam w tym roku na 30 urodziny siostry, a tutaj lista utworów, które wybrałam na 60 urodziny taty. Jest to kawał dobrej muzyki i do niej najczęściej lubię wracać. Znajdziecie tam zarówno polska, jak i zagraniczna muzykę z czasów gdy jeszcze większości z nas nie było na świecie, a która dzięki swojej mocy przetrwała do dziś, a nie została zapomniana po jednej piosence.

Tak jak wspomniałam na początku, najchętniej sięgam po moich wiecznie żywych faworytów, oto kilka przykładów:





A jakiej muzyki Wy słuchacie?

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Super listy dla siostry i taty ;)
    My w domu robimy sobie koncerty zyczen - na zmiane wlaczamy nasze hity na YouTube ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, my czasami też robimy taki przegląd YT, fajna sprawa ;)

      Usuń
  2. Queen i SDM mogę spokojnie dołączyć do swoich ulubionych również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, e mamy podobne gusta :)

      Usuń
  3. Ten kawałek Queen jest jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zespół The Doors już zawsze będzie kojarzył mi się z moją koleżanką, która miała totalnego świra na punkcie J.M. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój ulubieniec z czasów wczesnego liceum ;) Lubię wracać do tej muzyki.

      Usuń
  5. Widzę że klasyka, Queen mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lubię klasykę, a Queen wymiata ;)

      Usuń
  6. Keiko Matsui to dzięki Tobie moje dzisiejsze odkrycie. Dzieki i Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, fajnie że Tobie też się podoba ;)

      Usuń
  7. Keiko brzmi mocno inspirująco. Fajna nutka. Podkradam:) I zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku Metallica <3
    U mnie również - http://xxkaarolinana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No i teraz jest pierwsza w nocy, a ja sobie podśpiewuję pod nosem "Don't stop me now". Dzięki, stęskniłam się za nimi:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuję za komentarze! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...