środa, 19 listopada 2014

Moja ostatnia praca kreatywna

Blog Uli motywuje do działania i ma na celu promowanie naszych prac, rękodzieła, tego co tworzymy. I to właśnie jest tematem kolejnego wyzwania - praca kreatywna, co ostatnio stworzyłyśmy. Ponieważ Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, postanowiłam wcześniej niż co roku zabrać się za przygotowanie świątecznych ozdób. Tak oto powstały takie oryginalne kartki z motywem choinki;) 



A co Wy stworzyłyście w ostatnim czasie? Przygotowujecie już jakieś świąteczne ozdoby? Koniecznie dajcie znać!

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Proste i eleganckie - piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie już zaczynam robótki świąteczne :D
    Zapraszam do mnie na gwiazdkową akcję blogerską :)
    http://testacja.blogspot.com/2014/11/ho-ho-ho-gwiazdka-blogerska-z-testacja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne!!!! Uwielbiam takie eleganckie, proste ozdoby. Takie są najbardziej efektowne!
    Zdradź mi proszę, jak zrobiłaś te kartki? Czy choinki są zrobione jakby "osobno" i przyklejone w jakiś sposób na kartkę czy też przeplecione przez papier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że się podobają. Choinka jest zrobiona z drucika, który przeplatałam przez wycięte otworki, tak aby powstał zarys drzewka. Od spodu można zakleić kartonikiem, aby nie było widać "lewej" strony choinki po otwarciu kartki.

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe, podoba mi się wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste i śliczne. Elegancja Francja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wszystkie komentarze, bardzo się cieszę, że moje kartki się Wam spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę suszyła plasterki pomarańczy do powieszenia na choince :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuję za komentarze! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...