środa, 15 października 2014

Ja

I tak oto mamy półmetek blogowego wyzwania Uli, dzisiejszy temat to pokazanie siebie, czyli zdjęcie autora bloga ;)
Bardzo rzadko dodaje swoje zdjęcia, bo po pierwsze mam ich bardzo mało, ponieważ zazwyczaj stoję za aparatem, a po drugie i co chyba ważniejsze jestem bardzo niefotogeniczna (w przeciwieństwie do mojej siostry, która na zdjęciach wygląda rewelacyjnie), ja wyglądam na fotkach po prostu koszmarnie, sami zresztą możecie się o tym przekonać;) Co więcej, bardzo nie lubię siebie na zdjęciach, podobnie jak nie lubię słuchać swojego nagranego głosu, który wydaje mi się idiotyczny ;).

Najnowsze i w miarę sensowne zdjęcie jakie udało mi się znaleźć to takie z ostatniego wyjazdu na Majorkę ;)




Moja fryzura też pozostawia wiele do życzenia, ale w spiętych włosach jest mi najwygodniej,szczególnie gdy jest gorąco. Jednak w przyszłym tygodniu, gdy będę w PL, zamierzam wybrać się do fryzjera, wiec mam nadzieję że wkrótce będę mogła pochwalić się ciekawszą fryzurą ;)




Tak jak już niejednokrotnie wspominałam, nie mogłabym żyć bez roweru, który służy mi za codzienny środek transportu, korzystam z niego nieustannie i nie wyobrażam sobie poruszania się po Edynburgu bez niego, dlatego też najwięcej zdjęć jakie posiadam to właśnie takie jak poniżej - z moim rumakiem;)





Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Piękne miejsca na zdjęciach. Wiesz ja też głównie włosy związywałam, więc po prostu je obcięłam, inspiracji fryzurowych szukałam w Internecie. Teraz bardzo dobrze się czuję w tych krótkich,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, Szkocja to ladny kraj;) Mialam krotka fryzure wiele razy, ale teraz jakos nie wiem czy chcialabym krotkie wlosy hmm... Zawsze wkurzaja mnie gdy odrastaja, szczegolnie gdy byly wycieniowane, dlatego zastanawiam sie nad czxyms poldlugim i w miare rownym;)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wyszłaś na tych zdjęciach - mnie się podoba :) A jaki cudny masz rower...ehh

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia ciekawe, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciach widać że jesteś zadowolona i takie zdjęcia są najfajniejsze:) Masz świetny rower i rewelacyjną koszulkę z rowerem - zazdroszczę;) Uściski.
    PS. też nie lubię odsłuchiwać swojego głosu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa ;)

      Usuń
  5. ale masz fajną koszulkę. zdjęć też mam niewiele, bo zawsze po drugiej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz wspaniały neibeiski rower, marzy mi się w podobnym kolorze :)są to bardzo poztywne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i jednoczesnie polecam tego typu rower, sprawdza sie wysmienicie i jest po prostu piekny :)

      Usuń

Serdecznie dziekuję za komentarze! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...