czwartek, 16 października 2014

Gdzie można mnie znaleźć

Oczywiście w wirtualnym świecie :)
A muszę przyznać, że tych miejsc jest trochę ;)
Ten post należy do kolejnego tematu blogowego wyzwania Uli.


  • Codzienne Gotowanie - blog kulinarny, który prowadzę w miarę regularnie i gorąco wszystkim polecam;) Znajdziecie tam proste, łatwe w przygotowaniu, sprawdzone i na prawdę pyszne przepisy na przeróżne dania.
  • Historie z Rowerem w Tle - blog poświęcony rowerom od nieco innej strony, historie ciekawych ludzi, cytaty rowerowe i rowery w literaturze. Troszkę przeze mnie ostatnio opuszczony, ale zamierzam wkrótce się za niego zabrać;) Zapraszam!
  • Blog Rowerowy - jak sama nazwa mówi moje miejsce, gdzie zapisuje moje statystyki rowerowe, zarówno z codziennej jazdy po mieście jak i oczywiście z dłuższych wycieczek rowerowych podczas których zwiedzam różne zakątki, obecnie głównie Szkocji, ale nie tylko ;)
  • Red Bubble - tu taki moje małe portfolio, również ostatnio troszkę zaniedbane, mam nadzieję że w najbliższym czasie uda mi się je nieco odświeżyć, ale możecie zobaczyć tam kilka ciekawych zdjęć mojego autorstwa.

Linki do tych miejsc możecie znaleźć w kolumnie bloga tuż pod "Kalejdoskopem".


Ponadto jestem oczywiście na FB, Instagramie, G+, Pinterest, Bloglovin, Twitterze i na YouTube (choć tu mało się udzielam), ale o tym pisałam już jakiś czas temu w poście o mediach społecznościowych. Linki te można znaleźć na górze strony.

Jeżeli chodzi o inne strony, gdzie się udzielam to jest to portal czytelniczy Lubimy Czytać oraz Forum Rowerowe


Pozdrawiam!


6 komentarzy:

  1. Ło mamo! I jak Ty to wszystko ogarniasz? respect! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale jak napisałam niestety nie wszystko udaje mi się ogarniać tak jak bym chciała;) Muszę się jakoś lepiej zorganizować;)

      Usuń
  2. Instagram i Pinterest "śledzone" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę sporo tego! Muszę pogratulować motywacji i organizacji czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ano sporo i musze przyznac, ze nie zawsze udaje mi sie to ogarniac ;) Motywacja jest, niestety z czasem bywa krucho, ale staram sie :)

      Usuń

Serdecznie dziekuję za komentarze! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...