10 miast, które chciałabym odwiedzić

Co roku, w miarę możliwości finansowych i urlopowych staram się zwiedzić jakieś nowe miasto. Za każdym razem jadę gdzieś indziej, ponieważ na świecie jest tak wiele pięknych miejsc, że szkoda marnować czas na kilkakrotne odwiedzanie tego samego miasta. Zdaję sobie jednak sprawę, że jadąc na zaledwie kilka dni do Paryża czy Londynu nie da się  ich dokładnie zwiedzić, zobaczyć wszystkich atrakcji i nie ma możliwości ich dogłębnego poznania. Z chęcią wróciłabym do Paryża, ponieważ zauroczył mnie niesamowicie, gdy byłam tam kilka lat temu. Jednak czeka na mnie wiele innych miast, które również chciałabym poznać, dlatego do Paryża wrócę za jakiś czas (może na emeryturze), gdy zwiedzę wszystko inne co sobie planuję;) a co planuję?

Otóż postanowiłam przygotować listę miast, które chciałabym odwiedzić. Kolejność jest przypadkowa, a zasięg i możliwość ich zwiedzenia jak najbardziej realna. 



Do niedawna na tej liście była także Barcelona, ale mogłam  ją wykreślić, ponieważ ten wyjazd mam już zaplanowany o czym możecie przeczytać w poprzednim poście

Ciekawa jestem jakie są Wasze plany i jakie miasta chcielibyście odwiedzić? Czy byliście w którymś z miast z mojej listy? A może w jakichś innych? Koniecznie o nich napiszcie i o Waszych wrażeniach również! :) 

Pozdrawiam!

Etykiety: ,