Union Canal Festival

Jakiś czas temu odbył się festiwal kanału w Edynburgu. Nie była to może wielka impreza, ale ponieważ mieszkamy niedaleko postanowiliśmy się wybrać i zobaczyć co tam się dzieje. 

Union Canal Festival





W okolicy wyburzono stary browar i powstało nowe osiedle mieszkań studenckich, tempo budowy było niesamowite, teraz jest zielono, przestronnie i jest łatwy dostęp do ścieżki nad kanałem. 



A na samym festiwalu:
Skoro kanał to barki i faktycznie było ich sporo, niektóre z nich pływały oferując darmową przejażdżkę ;) 





Najwiekszą atrakcją były zawody pływania na samodzielnie skonstruowanych, jak najbardziej ekologicznych "łódkach/tratwach" i faktycznie było kilka ciekawych i bardzo pomysłowych konstrukcji z różnego rodzaju napędami, szkoda tylko że na linii startu pojawilo się zaledwie 5 jednostek pływających ;)







Poza tym, jak to na festynach bywa, były kramy z jedzeniem, z rękodziełem, reklamowały się różne insytucje i organizacje, w tym rowerowy Sustrans, gdzie zdobyłam taki oto znaczek :)



Zauważyłam także że nad kanałem zamontowano licznik rowerzystów  chyba dość niedawno ;) 


Była także scena na której występowały przeróżne grupy, prezentując muzykę z różnych stron świata, były także atrakcje dla dzieci, ludzie natomiast najzwyczajniej w swiecie rozsiadali się gdzie się dało i piknikowali ;) 


 
Pozdrawiam!

Etykiety: ,