Podsumowanie półrocza

Pierwsze półrocze tego roku było dla mnie dość pracowite i mocno urozmaicone. Miałam kilka rodzinnych,ważnych imprez do których musiałam się przygotować i te przygotowania całkowicie pochłonęły mnie i mój czas. W maju miałam sporo wyjazdów - tak się złożyło, że co drugi weekend gdzieś latałam. Wszystko to sprawiło, że nie bardzo miałam czas i siłę zajać się sobą i swoimi sprawami, a w tym realizacją moich celów i postanowień na ten rok.
Na szczęście lipiec i cała druga część roku zapowiada się o wiele spokojniej i mam nadzieję, że uda mi się zacząć robić to co sobie zaplanowałam w grudniu.

Sądzę również, że w związku z tym, że przez pół roku nie zrobiłam praktycznie nic z mojej listy, należy ją przewartościować i ułożyć wg rzeczy najważniejszych, tych które chciałabym zrobić w pierwszej kolejności, a jednocześnie zacząć od tych do których będzie mi najłatwiej się zabrać i które mają największe szanse na realizację.


Muszę przyznać, że nienajgorzej idzie mi blogowanie, choć tu też miewam dość długie przerwy, a wiem, że tak być nie powinno. 
Rękodzieło, szycie na maszynie, robienie na drutach i szydełku musi poczekać na długie jesienno - zimowe szarugi. Co do wycieczek rowerowych, to może uda mi się na nie wybrać, w końcu mamy lato, muszę tylko naprawić rower.
Gym - leży, a tyłek rośnie:(
Dieta i zdrowe odżywianie - niestety nic w tej kwestii się nie dzieje, ostatnio nawet nie mam czasu, ani siły na szykowanie sobie jedzenia do pracy :(
Photoshop - zaczynam próbować, ale to zdecydowanie za mało.
Fotografia - wstyd się przynać, ale nic z tym nie robię, a coraz bardziej kusi mnie, aby zabrać się za to na poważnie :) Ostatnio w pracy zostałam poproszona o zrobienie kilku zdjęć i muszę przyznać,że bardzo mi się to podobalo;) 
Czytanie - słabo, mam na to czas jedynie w czasie podróży, w samolocie lub na wakacjach, a te już niestety za mną :(
Angielski - cisza.
Siostrę, rolki i poważny zakup odkładam już zdecydowanie na przyszly rok :)

A jak Wam idzie realizacja postanowień na ten rok?


Pozdrawiam!


Etykiety: , , ,