Mój typowy dzień

To już ostatni dzień blogowego wyzwania u Uli. Zabawa strasznie mi się podobała, odwiedziłam wiele ciekawych blogów, niektóre z nich z pewnością będę odwiedzać regularnie. Jednak na podsumowania przyjdzie pora, a tymczasem przede mną, jak i pozostałymi uczestnikami zabawy, jeszcze jedno zadanie…




Mój typowy dzień

Przez dłuższy czas zastanawiałam się jak pokazać Wam mój typowy dzień i ostatecznie podjęłam decyzję, że zaangażuję do tego znaną zapewne wszystkim aplikację - Instagram. Przez cały dzień będę dodawać tam zdjęcia, a wieczorem zbiorę je tutaj, na blogu. Zapraszam! 


Edycja:

Tak jak wspominałam, dziś mogliście śledzić mój typowy dzień na Instagramie, a teraz wrzucam zdjęcia tutaj, część została zrobiona telefonem, a część aparatem i chociaż to mały aparacik to zdjęcia są zdecydowanie lepsze niż z telefonu;) Zapraszam na trochę zdjęć z opisami.


Jak zwykle trochę zaspałam i muszę się streszczać

Szybkie ogarnięcie się i wyszykowani do wyjścia

Jeszcze tylko spisanie stanu z licznika z dnia poprzedniego

Rower zwarty i gotowy do drogi

Na skrzyżowaniu w oczekiwaniu na zielone

Stała trasa - bloki

Mostek przez rzeczkę

Osiedlowa uliczka i typowa zabudowa

Ścieżka rowerowa

Śniadanie w pracy - herbata z wielkiego kubasa i dziś haggis, czyli taka szkocka kaszanka - baranie podroby, 
a zamiast kaszy - płatki owsiane ;) 


Może nie codziennie, ale od czasu do czasu - zakupy, tu centrum handlowe niedaleko mojej pracy;) 

Obładowany rumak - wracamy do domu

Ścieżka rowerowa w stronę domu

 Gotowanie - bób i groszek - będzie sałatka

 Obiad, smaży się kurczak w 5 smakach, jednym słowem kuchnia chińska

A tu już wieczorny relaks w fotelu i przy komputerze

 
Dobranoc!

Pozdrawiam!

Etykiety: , ,