Historia nazwy bloga

Postanowilam wziac udzial w blogowym wyzwaniu - 5 dni do lepszego bloga, organizowanym przez Ule z bloga Kreatywny Marketing. Akcja ma na celu rozkrecenie naszych blogow, wyrobienie nawyku regularnego pisania (to bardzo mi sie przyda;)), a takze napisanie czegos wiecej o sobie i naszych blogach oraz oczywiscie na poznaniu nowych blogow i innych blogerow. Wszystko to sprowadza sie do zwiekszonej motywacji i nieodpartej checi dalszego pisania. 
Tematy postow zaproponowanych przez Ule sa bardzo ciekawe i mysle ze dzieki nim dowiecie sie nieco wiecej o mnie, o moim blogu i o tym dlaczego pisze;) 



Na poczatek ujawniamy historie nazwy bloga...

Wszystko zaczelo sie w 2008 (niezly kawal czasu prawda?) na blox.pl. Przegladajac internet, ogladajac zdjecia i czytajac relacje innych ludzi z ich wycieczek, zapragnelam podzielic sie wlasnymi wrazeniami i przezyciami z roznego rodzaju wojazy, czy najzwyczajniejszego zycia tu, na obczyznie. 
Wlasnie w zwiazku z tym pierwszym, podstawowym pomyslem na bloga oraz jego zalozeniem - chodzeniem i zwiedzaniem przyszlo mi do glowy, aby tak wlasnie go nazwac ;) 
Na blox.pl bylam przez rok, publikowalam niezbyt regularnie i bez wiekszego przekonania. Nie podobala mi sie ta platforma, mialam problem z wgrywaniem zdjec (nie mozna bylo wrzucac zbyt duzych, nie wiem jak wyglada to obecnie), dlatgo tez w 2009 roku postanowilam przeniesc sie na blogspot.com i tu zalozyc podobnego bloga o tej samej nazwie. I tak oto jestem tu dzis ;) 



Zabawne jest to, ze w kompletnie zapomnialam o moim blogu na blox.pl, przypomnialo mi sie o nim niedawno i na dodatek calkiem przypadkiem, gdy bedac u znajomych szukalam zdjecia jakiegos trojkolowego pojazdu i znalazlam je na blogu o dziwnie znajomej nazwie ;)



Na Chodze i Zwiedzam pisze z mniejszymi i wiekszymi przerwami od 2009 roku. Poczatkowo byly to sporadyczne wpisy o tym co dzialo sie u mnie na codzien, narzekanie na prace i pogode oraz relacje z jakichs wydarzen czy wycieczek. Publikowalam 20-30 postow w ciagu roku, gdy akurat cos mnie natchnelo, przy czym w 2010 w ogole nie zajrzalam na bloga i nie pojawilo sie tu nic nowego. Dlatego tez, blog mimo dosc dlugiej historii swego istnienia, nie ma zbyt wielu czytalniekow. Mam jednak nadzieje to zmienic - wiosna tego roku przeorganizowalam bloga, zmienilam jego wyglad, zaczelam pisac czesciej i na bardziej roznorodne tematy, choc nadal trzymam sie tematyki podrozy, zwiedzania i zycia w Szkocji ;) 



Musze przyznac, ze od kiedy zmienilam formule bloga, pisanie bardzo mnie wciagnelo. Zawsze bardzo lubilam pisac, drazyc, wyszukiwac informacji na rozne tematy (swego czasu zalowalam, ze nie zostalam na uniwerku, gdzie moglabym pisac prace naukowe;)), jednak piszac tutaj spelniam sie pisarsko i czerpie z tego ogromna satysfakcje, szczegolnie gdy pod wpisem pojawiaja sie komentarze, jest to niesamowicie motywujace i daje wiele energii do dalszego dzialania;) 



A jaka jest historia nazwy Waszego bloga? 


Pozdrawiam!

Etykiety: , ,