czwartek, 8 maja 2014

Media społecznościowe

Czyli jak i gdzie możecie mnie śledzić :)

Jak pewnie zauważyliście na górze strony znajdują się ikonki prowadzące do innych miejsc w sieci, gdzie łatwo możecie śledzić bloga i być na bieżąco z tym co się u mnie dzieje. Ikonki są pewnie wszystkim bardzo dobrze znane, jednak dla jasności i wyjaśnienia kilku spraw postanowiłam je troszkę omówic;) 

 

Facebook - chyba najbardziej znana i najpopularniejsza platforma społecznościowa. Blog ma tam swoją stronę, którą staram się w miarę regularnie aktualizować, dodaję tam informacje o nowych wpisach i czasami o tym co u mnie słychać. Choć przyznam, że nie mam jeszcze wyrobionego nawyku częstego pisania na moim facebookowym profilu. 


Google+ - forma podobna do FB, ale niezbyt mi odpowiada, dlatego rzadko z niej korzystam, choć publikuję tam informacje o nowych postach na blogu. 


Twitter - mam tu konto od dawna, ale rzadko z niego korzystam, chyba jeszcze nie rozgryzłam sensu tego portalu. Choć ostatnio zaczęłam publikować notki o nowych wpisach na blogu, czasami wrzucam też fotki. Jeżeli używacie tego portalu, to napiszcie proszę w jaki sposób go wykorzystujecie;) z góry dziękuję :) 


Pinterest - wspaniała strona, gdzie można zbierać i kolekcjonować na swoich tablicach wszelkiego rodzaju zdjęcia z inspiracjami dotyczącymi chyba każdej możliwej kategorii.


Instagram - ponownie, zalogowana jestem od dawna, ale zdjęć na moim profilu jest stosunkowo niewiele. Chyba nie mam zwyczaju robić zdjęć telefonem, a brak abonamentu i darmowego internetu w telefonie dodatkowo wpływa na to, że rzadko publikuje zdjecia ;) najczesciej robię to z domu lub z miejsc w których jest darmowe wi-fi ;)


Bloglovin - stosunkowo niedawne odkrycie, jest to agregator blogów. Możecie wybrać blogi, które chcecie obserwować i z każdym nowym wpisem będziecie o tym informowani. Bardzo wygodne. 


YouTube - portal filmikowy, gdzie mam nadzieję, w najbliższym czasie zacznie pojawiać się trochę nagrań, choć przyznam, że kręcenie filmików, a następnie ich montowanie to ciężka, żmudna i wielce czasochłonna praca. Jak na razie możecie tam znaleźć krótki filmik o tym jak się urządziłam w wynajmowanym mieszkaniu.

A Wy z której platformy najchętniej korzystacie!

Pozdrawiam! 

4 komentarze:

  1. Pinterest to mój faworyt ! Przepadłam w nim na amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Na Pintreście można się zagubić ;)

      Usuń
  2. Fajnie to wyjasnilas, wiesz wiele rzeczy mozesz zautomatyzowac lub zaprogramowac. Np dodawanie linkow do kolejnych wpisow na FB, Twitterze, czy Linked. Za pomocą chociażby Bloglovin, dlvr, twitterfeed, buffer itp. Ale wedlug specjalistow lepiej skoncentrowac się na jednym czy dwoch mediach społecznosciowych, a to i tak jest dużo wysilku. Pinterest jest super i latwo w nim o followersow. Ja lubie bloglovin do czytania blogow (dostaje codzienie rano taką małą porcję blogowej poczty), zawsze z niecierpliwoscią czekam na tego maila. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak wiem, że można ustawić publikowanie linków do postów, ale mówiąc szczerze jeszcze nie zgłębiłam tego tematu;) Chyba muszę się podszkolić w tym zakresie, bo z pewnością ułatwia to życie i oszczędza czas ;)

      Usuń

Serdecznie dziekuję za komentarze! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...