Wyzwanie fotograficzne #3

Dzisiejszym wyzwaniem było sporządzenie listy 12 osób najważniejszych w naszym życiu. Wg mnie temat jest trochę naciągany i jak dla mnie mało ciekawy. Wiadomo, że w życiu każdego człowieka najważniejszą rolę odgrywają rodzice i najbliższa rodzina, czasami przyjaciele i bliscy znajomi. Takze ludzie z ktorymi przebywamy na codzien maja mniejszy lub wiekszy wplyw na nas, nasze zycie i podejmowane przez nas decyzje. Poza tym uwazam sie za osobe raczej malo podatna na wplyw (np. w ogole nie potrafie pojac kwestii sekt i tego jak mozna sie do nich wplatac?), moze dlatego nie podchodze tak entuzjastycznie do tego zadania. 
Jezeli jednak mialabym wymienic kogos poza rodzicami (oczywiscie), to bylby to moj wychowawca i nauczyciel geografii z podstawowki - pani Maria, ktora byla wspanialym pedagogiem, nauczycielem, mentorem. Dzieki niej juz w szkole podstawowej wiedzialam co bede studiowac;) Nastepna osoba to Adam, ktory swego czasu darzyl mnie uczuciem i probowal przekonac do pewnych rzeczy, ja jednak bylam na nie chyba za mloda. Wspominam i doceniam je po latach i zaluje, ze nie potrafilam ich zrozumiec, kiedy byla na to pora. Kolejna osoba, ktora powinnam tu wymienic, bo w znaczacy sposob wplynal na moje losy jest Robert, przez, albo dzieki, ktoremu jestem teraz tu gdzie jestem, czyli w Szkocji, choc nie z Robertem ;) A na koniec Krzysiowi z ktorym teraz to zycie probujemy sobie jakos poukladac, docierajac sie i scierajac ;)
Pewien wplyw mialo na mnie grono forum rowerowego, dzieki ktorym jezdze rowerem wiecej i dalej i marza mi sie naprawde odlegle podroze tym srodkiem transportu. 
Na koniec moglabym wymienic wielu blogerow, ktorzy mnie inspiruja i zachecaja do dzialania, podziwiam ich prace i sama malutkimi kroczkami probuje dazyc do doskonalosci. 

Wieczorem opublikuje zdjecie do wyzwania dnia 4 (o ile uda mi sie cyknac jakas fajna fotke w drodze do domu) ;) 

Pozdrawiam!

Etykiety: , ,