poniedziałek, 10 lutego 2014

Wyzwanie fotograficzne #1

Kolejny miesiąc, a w związku z tym pora na kolejne wyzwanie na blogu senmai. Oto tematy na kolejny tydzień, jak widzicie wcale nie są proste. Poprzedniego wyzwania niestety nie udało mi się "dociągnąć" do końca, ponieważ byłam mocno zajęta, mam nadzieję, że tym razem pojdzie mi lepiej;) 


Ponieważ mieszkam daleko od domu, to z rodziną kontaktuje sie poprzez Skype, to taka namiastka rodzinnych spotkań, można porozmawiać i popatrzeć co się w domu dzieje;) 


Pozdrawiam! 


7 komentarzy:

  1. Dobrze, że mamy te "skajpaje"" w tych czasach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to bardzo pomaga w utrzymaniu kontaktu :)

      Usuń
  2. O ja z bratem tak właśnie się kontaktuje, bardzo to ułatwia życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak i mozna gadac godzinami :)

      Usuń
  3. ostatnio, jak mój mąż pojechał w daleką delegację, to postanowiliśmy rozmawiać przez Skajpa, ale niestety nie doszło to do skutku bo nie było internetu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internet to podstawa, bez niego jak bez reki;)

      Usuń
  4. Och, co ja bym bez skypa zrobiła... oszalałabym chyba :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuję za komentarze! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...