poniedziałek, 11 listopada 2013

Wyzwanie foto - dzien 1

W tym tygodniu postanowilam wziac udzial w wyzwaniu fotograficznym organizowanym przez Ule z bloga senmaiUla raz w miesiacu zaprasza do siedmiodniowego wyzwania fotograficznego. Wyzwanie polega na codziennym robieniu zdjec - codziennie jedno na dany temat. Mialam zamiar sprobowac swoich sil juz w zeszlym miesiacu, ale w terminie zabawy akurat bylam w rozjazdach, nie mialam stalego dostepu do internetu, po prostu bylam zajeta innymi sprawami, ale juz w tym miesiacu postanowilam tego przypilnowac i koniecznie przylaczyc sie do wyzwania. 
Sadze, ze dzieki niemu moge takze przyblizyc Wam jak wyglada moj tydzien;) 


Temat na dzis to:
1. Dzis jestem...

Wlasnie, jaka dzis jestem? rano bylam zaspana, zabiegana, w sumie wesola, mimo ze to poniedzialek i zbieralam sie do pracy. W drodze do pracy, jadac rowerem, chodzila mi po glowie jakas durna piosenka i nadal bylam dziwnie wesola (podejrzane), jednak tak naprawde jestem dzis zapracowana i zasluchana, bo u mnie nie ma swieta, jedynie minuta ciszy uczcilismy dzisiejszy dzien. 

Przyjemne z pozytecznym ;) 


Pozdrawiam! 



3 komentarze:

  1. Prawda, że gdy mamy dużo rzeczy do zrobienia (a więc mamy zabiegany dzien) nie mamy czasu na chandrę, niezależnie od pogody, chocby najbardziej listopadowej. Pozdrawiam. hardaska.
    Ja też prawie pierwszy raz przyłączam się do wyzwania Uli. Nielicząc zeszłego miesiąca, gdy moj komputer wyzionął ducha drugiego dnia wyzwania. A resztę zdjęc opublikowałam długo po wezwaniu. Trzymajmy kciuki, by tym razem udało nam się dotrwac do konca. Pozdrawiam. hardaska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pogoda nienajgorsza, wiec nawet nie ma powodow do chandry;) Zabawa foto bardzo mi sie podoba, mam nadzieje, ze uda mi sie dotrwac do konca;)

      Usuń

Serdecznie dziekuję za komentarze! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...