piątek, 18 października 2013

To nie tak mialo byc...

...zupelnie nie tak!
Mialam pisac, publikowac nowe posty, nawet przygotowalam sobie liste co i jak i kiedy. Wymyslilam nawet kilka ciekawych serii. A tu nic, od ponad tygodnia cisza! Latwo jest sobie planowac rozne rzeczy, gdy lezy sie spokojnie, nie chodzi do pracy i ma duzo wolnego czasu. Niestety wszystko zaczyna wygladac inaczej, gdy zycie wraca do normy - chodzenie do pracy zajmuje zdecydowanie za duzo czasu. W zwiazku z czym trudno znalezc czas na cos innego, poza gotowaniem i siedzeniem na kanapie ;) 
Takze niestety z moich planow na ten tydzien nic nie wyszlo, mam nadzieje ze uda mi sie przez weekend nadgonic z pisaniem i przygotowywaniem wpisow, a tymczasem chcialabym pokazac Wam kilka fotek z minionego tygodnia.

Poniedzialek - jeszcze nie calkiem zdrowa, postanowilam odpuscic na kilka dni rower i pojechac do pracy autobusem. Ma to swoje zalety - mozna sie przespacerowac i pocykac zdjecia :) 





Wtorek - pogada zaczyna sie zmieniac, choc zachod slonca jest calkiem ladny.



Uwielbiam jesien za te wspaniale kolory.




Czwartek - przesiadlam sie na rower, bo trzy dni jazdy autobusem doprowadzily mnie do szewskiej pasji ;) 
Pogoda sie zmienila - nastala pora deszczowa, poniewaz cale lato i wczesna jesien byla wyjatkowo ladna,  sucha i bezdeszczowa, to teraz aura nadrabia zaleglosci, pewnie bedzie padac non stop az do wiosny ;) 




 Straszne to jest - wracam do domu jak jest juz ciemno - za to nie lubie jesieni! (choc te dlugie ciemne, wilgotne wieczory tez maja swoje uroki, trzeba tylko umiec je docenic)





Piatek - kibluje w pracy do 17, tak to jest jak sie do niej dociera na 10 ;) W koncu kiedys trzeba wyrobic swoj limit godzin, a jeszcze przydalo by sie troche na zapas ;) 


Ok, na dzis to tyle, mam nadzieje ze sie Wam podobalo;) Postaram sie napisac cos przez weekend i wrocic ze swiezymi, ciekawymi postami;) 

A tymczasem zycze Wam wspanialego weekendu, spedzonego w taki sposob, jaki najbardziej lubicie;) 

Ja planowalam isc na jakis piekny, jesienny spacer, ale poniewaz pogoda ma byc raczej niespacerowa, wiec zamierzam porobic cos w domu;) Mam nadzieje, ze w przyszlym tygodniu bede mogla sie czyms pochwalic ;) 

Pozdrawiam!

2 komentarze:

Serdecznie dziekuję za komentarze! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...