Motywacja

Na blogu szykuja sie zmiany - zamierzam przywrocic go do zycia, publikowac wiecej ciekawych postow o roznorodnej tematyce, choc w ten czy inny, blizszy lub dalszy sposob zwiazanych z moim zyciem na obczyznie. 
Mam sporo pomyslow i nadzieje, ze uda mi sie je zrealizowac, ze wystarczy mi checi i motywacji na w miare regularne pisanie. 
A wszystko to dzieki obszernej lekturze motywujacych blogow, na ktorych znalazlam takze sporo porad dotyczacych organizacji nie tylko pisania, ale takze siebie. Moze gdy sama to przetrawie i zaczne stosowac sie do niektorych zalecen, podziele sie nimi takze i z Wami, o ile okaza sie skuteczne ;) Choc niektore z tych "porad" to takie slogany, belkot i cos w rodzaju Amway - "Sukces, sukces, aukces!" ;) Dlatego traktuje je z przymruzeniem oka i wybieram z nich to co wydaje sie sensowne i faktycznie moze pomoc. Nie jestem podatna na manipulacje i inne socjotechniki;)



Dlatego juz wkrotce pojawi sie kilka wpisow o ostatnio odbytych przeze mnie podrozach, zarowno po Europie, jak i po Szkocji, bedzie takze kilka recenzji oraz cos z serii "szkockie absurdy". Wszystko to juz w pazdzierniku, po moim powrocie z Polski, gdzie wybieram sie w przyszlym tygodniu. Odpoczne, nabiore sil, a takze z pewnoscia przywioze troche nowych tematow do opisania tutaj ;) 

Pozdrawiam!

Etykiety: , , ,