Country Living Christmas Fair

Wczoraj wybrałam się do Glasgow na targi świąteczne. Impreze była ciekawa, dużo, różnorodnych wytawców i oczywiśice mnóstwo ludzi, mimo, jak mi sie wydaje, dość wysokiej ceny za wejście - 12 funtów. 
Kupiłam kilka ciekawych rzeczy, które według mnie były w dobrej cenie, między innymi torebkę, bombki - świeczniki, zestaw na stół, itp. wiecej na blogu - urokliwe detale. Naoglądałam się ładnych rzeczy, podpatrzyłam sporo ciekawych pomysłów, które mam nadzieje uda mi się zrealizować:) Zdjęć niestety nie mam zbyt wiele, bo nie bardzo udało się je robić, sprzedwacy, autorzy i artyści pilnie strzegli swoich stoisk i unikalnych prac ;) 




Wypad uważam za udany, choć wyadałam mnóstwo pieniędzy. Te targi to była uczta dla zmysłów, no i raj dla zakupoholików;) 

Etykiety: , ,