Zima, zima, zima

Zima zawitała w końcu i do Edynburga;) jak tu jestem nie było takiej zimy, a i miejscowi twierdzą że nie pamietają kiedy było tyle śniegu. Faktycznie, gdy dziś rano wyjrzałam przez okno okazało się, że wszędziejest biało, spadło chyba kilkanaście centymetrów śniegu. Ulice jeszcze nawet nie rozjerzdżone przez samochody, cisza i spokój, po prostu wspaniale;)

Photobucket

Zdecydowalam sie pojechać do pracy rowerem, ponieważ stwierdzilam że tak bedzie szybciej i niezawodnie:) Jechałam powoli, mniejsze uliczki byly mocno zaśnieżone, ale główne ulice już rozjezdżone lub odsnieżone.
W pracy wywołałam duże zdziwienie, gdy powiedziałam, że przyjechałam rowerem;) niektórzy nie chcieli wiedzieć, inni stwierdzili że chyba zwariowałam:) Ale coż mnie podróż do pracy zajęła około 35 - 45 minut (w normalnych warunkach 25min), natomiast osobom które postanowiły skorzystać z komunikacji miejskiej zajeło to 1,5-3 godzin;) czyli jakieś 3 razy dłużej niż normalnie. Niektórzy w ogóle nie dotarli:)

A tak wyglądał parking przed moim biurem;)

Photobucket

Etykiety: , ,